Friss Adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzatunban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.

Menü

Gyakran ismételt kérdések

Fogok-e értesítést kapni a termék szállításának időpontjáról?

- Igen, a GLS Futár a kiszállítás napján a reggeli órákban fogja Önt tájékoztatni e-mail és SMS formájában. Ez az üzenet tartalmazza a kiszállítás időpontját, a terméket szállító futár telefonszámát, valamint egy linket, amire kattintva akár másik napra is ütemezheti a szállítást.

Jótállási időn belül meghibásodott a készülékem? Mi tévő legyek? Ha elromlott a megvásárolt termék, juttassa el a hivatalos márkaszervizbe, vagy ügyfélszolgálatunkra! Minden esetben ellenőrizze, hogy még a jótállási időn belül van-e a készülék!

5 lépés a gyors és zökkenőmentes garanciális ügyintézéséhez:

  1. Győződjön meg róla, hogy készüléke valóban meghibásodott!

  • Ellenőrizze a tápkábelt, az áramellátást,
  • Kapcsolja ki és kapcsolja be újra a készüléket,
  • Győződjön meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánja üzemeltetni.
  2. Készítse elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!
  • A vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata),
  • A készülékhez tartozó jótállási jegy (amennyiben van a termékhez).
  3. Forduljon közvetlenül a márkaszervizhez, ha a termék meghibásodott!
  • A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a márkaszervizhez. A szerviz elérhetőségét a termék garancia jegyén találja meg. Amennyiben kérdése van, akkor kérem hívjon bennünket!
  4. Juttassa el készülékét a márkaszervizbe!
  • Az általunk forgalmazott készülékekhez tartozó márkaszervizek különböző feltételekkel és kényelmi szolgáltatásokkal dolgoznak. Kérjük, minden esetben tájékozódjon a konkrét szervizben elérhető szolgáltatásokról, mert sok esetben ezek a szolgáltatások magukban foglalják a javításra szoruló termék szállítását is! A szervizek tömegközlekedésen nem szállítható, nagy termékek esetében a garancia idején ingyenes helyszíni javítást biztosítanak az egész országban, vagy ha ez nem lehetséges, gondoskodnak a szállításról.
  5. Várja meg a márkaszerviz értesítését a javítás befejezéséről!
  • A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Amennyiben a hibás terméket ügyfélszolgálatunkon adta le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál a szerviznél érdeklődjön, ahol leadta a készüléket javításra!

Hol tudom kipróbálni, megtekinteni a weboldalon kinézett terméket?

Cégünk valódi üzlettel rendelkezik, nem elsősorban webáruház. Felkészült kollégáink örömmel, és minden tudásukkal azon vannak, hogy Ön valóban azt a terméket vásárolhassa meg, mely valóban Önnek a legmegfelelőbb.

Erre két szint, 4 szoba, és 150m2-nyi bemutatóterem áll a rendelkezésünkre.

Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon, munkaidőben történik, a pontos időintervallum futárszolgálattól függően eltérő.
A GLS futárszolgálat általában 8 és 17 óra között érkezik.
A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudja leegyeztetni az alábbi elérhetőségeken, de kérjük, hogy várja meg, míg a csomag elindításáról értesítjük Önt!

Ügyfélszolgálat 7.00-18.00
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

Termékeinket kedvezményesen, sok esetben akár ingyenesen szállítjuk házhoz.
A házhoz szállítás költségét a termékeink vételárához igazítottuk.
Fontos tudnia, hogy több termék rendelése esetén is csak egyszer számolunk fel szállítási díjat!
Ez a gyakorlatban annyit jelent, ha Ön olyan készülékből rendel 2 vagy több darabot, aminek van szállítási díja (pl. 2500 Ft), akkor azt a díjat csak egyszer kell megfizetnie (példa esetében csak 2500 Ft-ot).
Sőt, ha kosár tartalma eléri a 50.000 Ft-ot, a házhoz szállítás költségétől eltekintünk!
A szállításról, és az azzal kapcsolatos tudnivalókról bővebben a
Szállítás menüpont alatt tájékozódhat.

Milyen fizetési módokkal fizethetek?

Online leadott rendelések esetén használható fizetési módok (az átvétel módjától függetlenül):
  • készpénz
  • utánvéttel készpénzben a futárnak
  • banki átutalás (díjbekérő alapján előre)
  • (Bankkártyával üzletünkben)
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz